byClau

Flavours in a Bottle .....by Clau

 

Dit zegt het etiket althans....

En vol trots kan ik dit ook beamen!

Mijn "eigen" wijn, nou ja, eigen wijn.....de wijn heb ik niet zelf geproduceerd of gebotteld. Maar wel in samenwerking met een gerenommeerd wijnhuis geselecteerd, om mijn ontworpen frontlabel op te mogen plakken. En dat....dat maakt mij trots!

 

Om een lang verhaal, nog langer te maken, over hoe toeval mij weer op een pad brengt, waar ik blij van word.

 

Enkele maanden geleden waren de plannen voor een weekendje Limburg, ietwat aangepast door een nachtje eerder die richting op te rijden.

Halverwege een hotel geboekt in een plaatsje Heythuysen genaamd, waar wij uiteindelijk rond een uur of 21.00  nog mochten arriveren. Hapje eten kon nog gelukkig in de tuin van het restaurant/hotel, waar we ook oprecht hebben genoten van de heerlijke gerechten.

Fijn nachtje gehad, in de ochtend heerlijk ontbijtje en hup on the road again, richting Zuid-Limburg. Maar wel nadat we langs een hele mooie uitgebreide wijnwinkel waren gelopen op weg naar de auto, maar helaas geen tijd hadden om even binnen te wippen.

Half dagje van de dierentuin genoten, om nog even verder te rijden naar Valkenburg...... en oh wat kijk ik daar altijd naar uit.... Of je er nou bent in de zomer of met de kerstmarkt .... altijd gezellig!

Hotelletje in Valkenburg centrum , dus hop wij hoefden nergens meer rekening mee te houden.

Vanuit hotel oversteken naar Vino Vidi Vici, om saampjes wat wijnen te gaan proeven. Keuze uit 20 stuks...pfff hallo we zijn er net! 

We hebben het bescheiden bij 8 proefglaasjes gehouden en ja... ik vond een wijn die voor mij overal boven uit stak.

De Portugese HANDmade!...wat een genot om die te proeven!

Paar flesjes mee naar huis en daar nog eens na proeven. Gelukkig viel dat wederom niet tegen. Die wil ik wel vaker laten strelen over mijn tong.

Per ongeluk pulk ik de sticker van de wijnwinkel in Valkenburg eraf en wat komt daaronder tevoorschijn! ?

Juist... het wijnhuis uit Heythuysen!!! 

Toeval? Nee daar geloof ik niet in! Dit had op mijn pad moeten komen,

Hierna kon niet anders volgen dan een leuk contact met de eigenaar (familiebedrijf Storms)  van de wijnhandel is ontstaan en nu........ verkoop ik de HANDmade en hebben we samen de selectie gemaakt voor mijn "eigen" wijnen!

Toeval bestaat niet!

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0