Trendy

Na een superleuke gezellige vriendinnenavond (oke de mannen die erbij waren, waren uiteraard ook gezellig ), wat stiekem de viering van mijn 40ste verjaardag was... nu weer terug bij de orde van de dag!

En die orde houdt in bijkomen achter de laptop. Helemaal niet vervelend, als je weet dat je offertes aan het opvragen bent bij een geweldige groothandel. 

Ik kan er nu al blij van worden. Zie de gedekte tafel bij Iets Hipss (winkel in Zwijndrecht) in mijn hoofd al helemaal voor me. Want....zoals het er nu naar uit ziet, ga ik naast de leuke wijnflessen met tekst en alle producten daaromheen, ook onwijs mooie bordjes, schaaltjes, amusebakjes en kommen van Trendy & Cosy verkopen!!

Dat ik het een geweldig assortiment vind, kun je al zien als je bij mij thuis de keukenkastjes open trekt. Niks is leuker als je je lekkere gerechten ook nog eens stijlvol kan presenteren, toch?! 

En niet alleen die producten sieren een tafel. Wijnglazen, peper&zout stellen, olie &azijn setjes, sushi servies en stokjes ga ik ook in het lijstje opnemen! Uiteindelijk ook op zoek naar leuke potjes kruiden, mooie olie soorten en heerlijke wijnen! Enthousiast als ik ben,.........

Wie weet opent FlavoursbyClau ooit toch haar eigen deuren......Dromen mag...toch?!

Reactie schrijven

Commentaren: 0