Flavours

Wat is  mooier dan nog meer inspiratie opdoen. Als je passie ergens ligt, wil je hier veel over te weten komen. Je bent onophoudelijk bezig met kennis vergaren, nieuwigheden ontdekken en je horizon verbreden. Super leuk om te doen en het is je passie! Dus je doet het graag.

 

Hoe geweldig is het dan om stappen vooruit te gaan in het ontwikkelen van je toekomst, waarbij je je passie en interesses na streeft.

Hoe super is het dan, om te merken dat je omgeving je passie begrijpt, je hierin stimuleert en een leuke duit in het zakje doet om je verder te brengen, te verrassen en te inspireren (wellicht ook een beetje uit eigen belang ;) )

 

vrijdag 2 maart mocht ik mijn passie officieel gaan inschrijven bij de KvK. Het is maar een inschrijving, zul je wellicht denken.... Maar voor mij op meerdere vlakken een enorme mijlpaal. 1 ...ik weet wat ik wil gaan doen (dat is al heel wat) 2... ik ga het haalbaar maken voor mijzelf (accepteren dat niet alles meer kan, maar zoveel als wat ik wil, nog wel) en 3.... ik kan nog jaren hiermee vooruit. Cursussen volgen, nieuwe workshops bedenken, mooie artikelen inkopen, prachtige wijnen proeven bij wijngaarden.... ik zie ze allemaal voor me!

 

Vanwege mijn jubileum geboortejaar (40 jaartjes jong en rond) kreeg ik een mooi, smakelijk, gezellig en inspirerend cadeau van mijn lieve partner. We gingen die vrijdag 2 maart een 7-gangen diner met bijpassende wijnen nuttigen in De Kromme Dissel in Heelsum ( dit restaurant bewaart zijn Michelin sterren geheim al 47 jaar !) 

Wat een ervaring was dat! Een mooiere spijs&wijn reis heb ik zelden eerder gehad. Prachtige gerechten, heerlijke eerlijke smaken, begeleidt door de heerlijkste wijnen, waar ik een mooie favoriet heb leren kennen (Domaine Des Braves , die ik zeker ga opzoeken om nog eens te testen).

 Een betere proost op een nieuw begin kon er voor mij niet zijn. 

Een aanrader met als toetje: een Inspiratie kookboek van de chef.......

Mijn  reis is begonnen.... Wish me Luck

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Bianca (maandag, 05 maart 2018 13:16)

    I wish you all the Luck in the world en kom zo af en toe ff proeven�