Chef

In mijn vorige Blog gaf ik al te kennen dat ik druk bezig ben met diverse "projectjes" zoals Chefmate. Afgelopen maandag was het dan zo ver. De oprichter van deze professionele afhaal website, kwam mijn gemaakte gerechten keuren en fotograferen. 

Ondanks dat ik echt wel weet dat mijn gerechten goed te eten zijn en leuk gepresenteerd kunnen worden, kwamen s'nachts toch een beetje de zenuwen zijn kop op steken. Kan ik echt wel lekkere gerechten maken en willen mensen die wel afhalen, ziet het er smakelijk uit? Onzeker, onzekerder en meest onzeker.... 

Uiteindelijk viel dat natuurlijk reuze mee, want ik weet wel waar ik het over heb en wat ik doe. Krijg vaak positieve reacties van vrienden of familie als ze bij ons gegeten hebben. En Thuisafgehaald jaren geleden was ook wel al een klein succesje als ik wat eten over had.... 

Conclusie: ik kan me beter zenuwachtig maken, dan komt alles goed.

Vanaf gisteren staan mijn gemaakte maaltijden online op de pagina  https://chefmate.nl/home/chefs/?ID=607  en mogen de aanvragen of bestellingen geplaatst worden (uiteraard wel regio Zwijndrecht) . Weer een stapje vooruit en werken aan mijn passie voor eten. 

Alle andere ontwikkelingen, nieuwe workshops, mooie gerechten en to-do-evenementen staan op papier om verder uit gewerkt te worden.....

Lots to do and so little time ...... 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0