Rust

Even verplicht rust houden, .... kun je het je voorstellen... ik ...rustig aan doen... 

Maar soms moet dat gewoon en heb ik gelukkig ook wat lieve mensen om me heen die strenger zijn dan ik ben.

Daarintegen zou ik, ik niet zijn als ik ook op den duur er klaar mee ben en heel eigenwijs toch dingen ga ondernemen. Zoals deze heerlijke zoetigheid maken:

Een Bananen-Oreo-Cheesecake.... 

Wat ontzettend fout qua suikers, maar ohhh een hapje hiervan voelde als een engeltje die mijn tong en smaakpapillen streelde. (en soms heb je dat gewoon even nodig) Een stukje extra "liefde"die blijft hangen in je zintuigen). Zelfs dagen erna kon ik me de heerlijke zachte romige geur van de cheesecake in de koelkast nog helder voor de geest halen. Aanrader!! Recept op aanvraag ;)

 

Ondertussen krijg ik weer meer energie en gonzen de ideeen door mijn hoofd. Plan ik mijn agenda stiekem weer voller met opruimen, schoonmaken, koken, feestjes, etentjes en andere leuke en nodige momenten. 

Dat opruimen zorgde voor de ontdekking van een grote hoeveelheid leuke, gemaakte producten die nog op zoek waren naar een nieuwe eigenaar. Maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren als het ingepakt in dozen in mijn workshopruimte staat. Aldus... organiseer ik een opruimings-uitverkoop! Weer wat ruimte maken voor nieuwe originele handgemaakte producten. Al heb ik nog geen inspiratie daarvoor, maar een opgeruimd hoofd en huis zou goede hoop moeten geven. (herken je dat?!)

 

Zo ook, meld ik mij in een opwelling aan om chef te worden bij Chefmate. Een mogelijkheid om mijn gerechten toch te kunnen eten zonder bij mij aan tafel te hoeven aanschuiven ...... al komt dat ongetwijfeld ook nog een keer ter sprake! 

Ik kan mijn passie uit oefenen en mensen blij maken met een (gezonde) verse maaltijd.  Hoe leuk en makkelijk is dat!!?

Langzaamaan kom ik weer tot de orde van de dag en kan Ik weer Ik zijn....... de bezige bij gaat weer starten! 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 2
  • #1

    Zorro (donderdag, 01 februari 2018 22:02)

    Ziet er goed uit die cheesecake!

  • #2

    Tasch (donderdag, 01 februari 2018 23:30)

    Wow lekkere combi.