Eerste Blog

Eens moet je er aan beginnen, schrijf inspiratie of niet, de kogel was al door de kerk......ik ga blog's toevoegen op mijn website. 

Waarom?

1 ik heb schrijven altijd wel leuk gevonden en 2 ik wil mijn kennis en passies graag met meer mensen delen! 

Wat is dan je kennis en passie hoor ik je bijna vragen?

Nou....ik ben gek op koken en op wijn. En wat is nou een betere combinatie? 

Ik ga je af en toe meenemen op een reis van wijn & spijs. 

Dit kan zijn een speciale plek waar ik geweest ben, een eigen verzonnen gerecht (recepten op aanvraag ;) ), een mooie wijn die ik ontdekt heb of bijvoorbeeld een wijn & spijs avond met vrienden ,door mij uitgelicht.

 Ik hoop met mijn blog's meer mensen blij te kunnen maken met mijn culinaire uitspattingen, creatieve innovaties en heerlijke wijnen en tips!

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0